On Top

On Top

Gelezen 51 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 18 Favoriet 3 Recensies 4
Non-fictie Artikelen 2 Lijsten 1   Topics 0

Jouw handboek voor online succes

On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties. Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een van de meest succesvolle online magazines van Nederland op en is een begrip in modeland. Ze werkt met de grootste merken uit de lifestyle-industrie (van Chanel tot Nike) en reist de wereld rond voor haar baan.

In On Top deelt ze haar tips en ideeën over hoe ook jij het beste uit jezelf kunt halen. Ze verpakt deze tips in een eerlijk (succes)verhaal, geïllustreerd met vele mooie - never before seen - privéfoto's, waarbij Anna niet terugdeinst om zichzelf van een andere kant te laten zien. Wat gebeurt er als je ineens 'On Top' staat? Hoe verandert je leven, hoe veranderen je vriendschappen, wat gebeurt er als je voor je droom gaat en het lukt?

'Voor iedereen die ambitie heeft en weleens onzeker is, is On Top een perfect boek. In On Top leer je wat Anna heeft geleerd. Ongelooflijk inspirerend!' - Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur GLAMOUR 'Nederlands meest succesvolle fashion blogger.' - Marie Claire 'Anna bewijst met dit persoonlijke boek hoeveel durf en humor het vraagt om je eigen pad te volgen.' - Petra Knoth, Channel Director TLC

Anna Nooshin is online ondernemer en richt zich op het bouwen van digitale merken. Anna schopte het als enige Nederlandse blogger tot de finale van de STYLIGHT Fashion Influencer Awards in de categorie 'Most Successful Blogger Business'.

Hobby & Vrije tijd , Lifestyle & Vrije tijd
Lifestyle algemeen
Unieboek | Het Spectrum
23 april 2015
23 april 2015

Lindy (Hebban Crew) Hebban Crew

Geen handboek, wel inspirerend

door: Lindy (Hebban Crew) 2 likes
Anne Nooshin is fashionblogger en succesvol online ondernemer.  Dat ze het zo ver zou schoppen had Nooshin - die zich nu ook auteur mag noemen - nooit gedacht, hoewel ze wel altijd in zichzelf geloofd heeft. Geloof in jezelf: dat is ook haar belangrijkste advies in haar boek On Top, zo zal later...

Reacties op: On Top