Ondergronds

Ondergronds

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Hoofdinspecteur Nick Leman van het Nieuw Bastet politiekorps zat nooit verlegen om werk in de bruisende hoofdstad. Een lijk in de haven is het startpunt van een van de moeilijkste zaken in zijn carrière. Samen met zijn collega’s gaat hij op zoek naar de moordenaar van Levi van Bergh. Als snel wordt het Nick duidelijk dat er meer aan de hand is. De moord blijkt het begin te zijn van een serie afrekeningen en explosies die een drugsoorlog aankondigen. Hoe verder het onderzoek vordert hoe meer Nick terecht komt in een web van verhalen en gebeurtenissen omtrent een ondergrondse organisatie die naast een duistere activiteit ook een idealistisch schuiloord is voor hen die geen veilig nest vinden in de maatschappij. Slaagt Nick erin feit van fictie te onderscheiden en de schuldigen op te pakken? +

Detective
Brave New Books