Ongekend Londen

Ongekend Londen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Schattige straatjes met bontgekleurde huizen, talloze gezellige foodmarkets en prachtige groene parken; Londen heeft zo veel meer te bieden dan de Big Ben en Piccadilly Circus. Wie de Britse hoofdstad beter leert kennen, ontdekt al snel wat een opvallend gezellige en veelzijdige stad Londen is. De miljoenenstad bestaat eigenlijk uit tientallen aan elkaar gegroeide dorpen, elk met een uniek karakter en interessante bezienswaardigheden.

In ‘Ongekend Londen’ nemen ’locals’ je al wandelend mee naar hun favoriete wijken. Struin langs het Regent’s Canal naar Little Venice, spot damherten in Richmond Park en neem de ferry over de Theems naar Greenwich. Bezoek unieke pubs, sfeervolle theaters, onverwachte musea, bijzondere winkeltjes en geniet van een typische Britse sunday roast met een pint of lager. Ervaar Londen als een local!

Nederlandse journaliste en filmmaakster Pauline den Hartog Jager verhuisde in 2012 terug naar haar geboortestad Londen. Ze slentert graag door knusse straatjes en houdt ervan om verrassende plekken in de kleurrijke en eigenzinnige stad te bezoeken. Ze is vaak in het theater, op een marktje of in één van de vele parken te vinden
Reizen & Talen
PassePartout reizen