Ongetemd leven zelfbevrijdingsgids

'Ongetemd leven – zelfbevrijdingsgids' is het interactieve schrijfboek van Glennon Doyle voor iedereen die klaar is om zijn of haar allermooiste leven, familie en wereld te creëren. Dankzij deze gids hoor je je innerlijke stem weer en leer je deze te vertrouwen en te volgen. Vol oefeningen, citaten, illustraties en meditatieve intermezzo’s aan de hand van de lessen uit de bestseller 'Ongetemd leven'. Stop met anderen te pleasen, vind je eigen pad en begin te leven!

''Ongetemd leven' zal je brein door elkaar schudden en je ziel laten schreeuwen. Lees dit boek.' – Adele

‘Glennon Doyle heeft een plek in het rijtje van Brené Brown, Cheryl Strayed en Elizabeth Gilbert, allemaal vrouwen die ruimte hebben gemaakt voor imperfectie en kwetsbaarheid op het pad van persoonlijke groei en betekenisvol leven.’ – Happinez

Glennon Doyle is auteur van twee # 1 ‘New York Times’ Bestsellers: ‘Ongetemd Leven’ (‘Untamed’) en ‘Carry on en leef’ (‘Love Warrior’). Behalve schrijver is ze activiste, spreker, influencer en host van de populaire podcast 'We can do hard things'. Ze is oprichter van een non-profitorganisatie die vrouwen, gezinnen en kinderen in crisissituaties helpt. Ze woont in Florida met haar vrouw en drie kinderen.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Ongetemd leven zelfbevrijdingsgids het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ongetemd leven zelfbevrijdingsgids