Onopgeloste moorden in België 2

Onopgeloste moorden in België 2

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 1
Auteur Luc Schoonjans onderzocht vier verschillende zaken met één gemeenschappelijke noemer: een onvindbare dader.

Tamara Morris verdween 13 jaar geleden in Aarschot. Pas drie jaar later werd haar lichaam gevonden in de Ardennen. Niemand weet wat haar is overkomen.

Ingrid Caeckaert werd met 62 messteken om het leven gebracht voor de deur van haar flat in Knokke. De dader liet sporen achter, maar kon desondanks niet ontmaskerd worden.

De zeventienjarige Tania Van Kerkhoven danste door het leven toen daar op de vooravond van haar vakantie een abrupt einde aan kwam. De onbekende dader dumpte haar lichaam in het struikgewas van een Antwerps park.

Ann Bourgoin leek een hartaanval te hebben gekregen toen ze met haar fiets op weg was naar haar werk in de Antwerpse haven. Tot een wetsdokter een minuscuul gaatje vond in haar borst. Een kogelwonde.
Borgerhoff & Lamberigts
21 juni 2019
9789089319548

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,99

Lezersrecensies (1)

Het blijven cold cases

door: Guy Doms 1 like
Luc Schoonjans heeft als auteur een opvallend grote belangstelling voor True Crime. Vol passie en in een toegankelijke taal schrijft hij ‘Onopgeloste moorden in België 2’. Een tweede deel, waarin hij dit keer vier merkwaardige misdaadzaken belicht. Eerst ging hij echter doelgericht op zoek...