Ons hart kent een limiet

Feelgood   Topics 0

'Ons hart kent een limiet' is het debuut van Hanne Schreuder. Een roman op christelijke grondslag over ongewenste kinderloosheid. Wanneer Ries en Lize Huizenga een paar jaar getrouwd zijn, zouden ze graag kinderen willen. Ries heeft echter een hormonale afwijking, waardoor dit niet lukt. Hij vindt het moeilijk om hier met Lize over te praten en hun kinderloosheid dreigt hen verder uit elkaar te drijven. Lize laat het er niet bij zitten. Ze blijft toenadering zoeken. Langzaam maar zeker leert Ries om haar in vertrouwen te nemen over zijn gedachten en gevoelens. Samen vinden ze een manier om verder te gaan. Deze nieuwe weg is alleen veel moeilijker dan ze ooit hadden kunnen bedenken. Hanne Schreuder brengt met 'Ons hart kent een limiet' een hartverscheurende roman over verlangen en verlies. Het zet je stil bij het verdriet dat een onvervulde kinderwens met zich mee kan brengen, maar ook bij de kracht van relaties. Hoe diep het dal ook gaat, er is altijd een weg omhoog.

Romantiek
Z&K