Ons huis

Ons huis

Rank 341 Gelezen 226 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 323 Favoriet 6 Recensies 12
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Spots 1   Topics 0
Als Fiona Lawson op een dag thuiskomt ziet ze dat er een verhuiswagen voor haar huis staat, en dat onbekende mensen spullen naar binnen aan het brengen zijn. Er moet sprake zijn van een vreemd misverstand. Maar als ze het verhuizende stel hierop wil wijzen, komt ze erachter dat al háár spullen uit het huis verdwenen zijn. De nieuwe bewoners weten niet beter dan dat ze het huis voor flink wat geld hebben gekocht, en dat Fiona en haar man Bram de verkoopakte ondertekend hebben.
Als Bram vervolgens spoorloos verdwenen blijkt kan Fiona niet anders dan op zoek gaan naar de oorsprong van deze nachtmerrie. Stukje bij beetje ontrafelt ze een wirwar aan leugens en verraad, totdat de schokkende waarheid boven tafel komt.

Thriller
Volt
11 juni 2020
11 juni 2020

Karla De Greeve Hebban Recensent

Huiselijke suspense met genadeloos briljante finishing touch

door: Karla De Greeve 12 likes ebook

‘Het is ook het inzicht dat van elke plek, wat of wie je ook houdt, dit altijd een tijdelijke liefde betreft. Permanent eigendom bestaat niet, voor niemand.'

De Britse auteur Louise Candlish heeft al een dertiental romans op haar naam staan, voornamelijk romantische boeken en familieromans. De...

Reacties op: Ons huis