Ontembaar als de zee

Ontembaar als de zee

Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Feelgood Artikelen 1   Topics 0

De jonge, ambitieuze Amber krijgt een baan als dierenarts op een eiland. Ze werkt samen met de oude dierenarts Jonno Helder, die het werk vanwege zijn gezondheid niet meer alleen aankan. Eenmaal op het eiland lijkt het Amber wel alsof de tijd heeft stilgestaan. De traditioneel ingestelde eilandbewoners vinden dat een vrouw geen mannenwerk behoort te doen. Maar Amber had de beste papieren voor de baan, en wat is daar dan mis mee? Heel wat, vindt het Dorpsbelang. Dierenarts Helder ziet dat anders: Amber is een aanwinst voor de praktijk en het eiland. Helaas is een andere eilandbewoner, Merel van Kammen, minder blij met de ‘aanwinst’. Zij ziet met lede ogen aan hoe haar zoon Wieger verliefd wordt op Amber en doet er alles aan om de jonge vrouw dwars te zitten, Het wordt Amber werkelijk van alle kanten moeilijk gemaakt.

Feelgood , Romantiek
Streek- en familieromans
VCL/West-Friesland
01 januari 2011
05 november 2012
9789020530353 , 9789089621337 , 9789020532173

Reacties op: Ontembaar als de zee