Kiezen tussen goed of slecht

Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 0

Mike had zich de terugkeer van Jennifer anders voorgesteld, maar dat maakt hem niet minder vastberaden om voor haar te gaan vechten. Hij wil zelfs zoveel meer dan enkel haar aanwezigheid. Hij wil dat ze van hem houdt. Dat ze zwanger en verliefd is op iemand anders zijn volgens hem geen struikelblokken, eerder een grotere slaagkans om zijn doel te behalen. Of zijn vooruitdenken hem zal helpen om te bereiken wat hij wil, namelijk Jennifer in zijn leven hebben is nog maar de vraag. Hij wil dat ze voor hem kiest, maar het is niet kiezen tussen goed of slecht, ze weet dat ze geen keuze heeft. Die keuze heeft Mike reeds al voor haar gemaakt, en daar is ze de eerste keer dat hun wegen elkaar kruiste volgens hem mee akkoord gegaan. Haar leven is niet meer van haar, het behoort nu voor altijd aan hem. Dit 3de, maar niet laatste deel van het serie Ontspoord en zal weer vol sexy spanning en avontuur.

Ontspoord (3)
13 januari 2021
12 januari 2021

Reacties op: Kiezen tussen goed of slecht