Ontwaakt

Ontwaakt

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Op de dag dat Josephine erachter komt dat haar man vreemdgaat en haar broer verward op de stoep staat verandert haar leven - gelukkig getrouwd, moeder van twee dochters, wonend in een vrijstaand huis met een grote tuin - meer dan haar lief is. Met open vizier treedt Josephine de nieuwe situatie tegemoet, maar alles is anders dan ze altijd dacht…

Dit verhaal gaat over de liefde. Eén van de meest besproken thema’s ter wereld. In dit boek is de hoofdpersoon bang om te verliezen wat ze heeft. Maar verliest ze daardoor juist niet zichzelf? Door de ander te willen begrijpen, de confrontatie aan te gaan en te zoeken naar wat hem of haar beweegt blijft de liefde stromen. Echt praten met elkaar en ondertussen jezelf blijven. En soms is dat niet genoeg en is het echt voorbij.

Herkenbaar en spannend, levensecht, ontwapenend en met humor. Een boek dat je pas weglegt als je weet hoe het afloopt. +

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen