Ontwaken uit de droomstaat van je mind

Wakker worden uit de droomstaat van de mind, betekent dat we zien dat we niet het mens-stuk zijn met al z’n problemen, drama en hectiek. Maar iets wat vele malen grootser, wijzer, krachtiger en vrijer is. Als we ons kunnen herinneren wie we werkelijk zijn, vinden we de rust en vrede in ons ware zelf. Het maakt dat we op een andere manier naar het leven kunnen kijken. Dwars door alle illusies heen kunnen zien dat het geluk altijd al in onszelf zit, in wie we waarlijk zijn. Dat daarin alles altijd al goed is zoals het is… Dit boek geeft je heldere inzichten en simpele handvaten om weer te gaan leven vanuit licht, gemak en moeiteloosheid. Een leven waarin alles vanzelf mag ontstaan en nieuwe deuren zich zomaar zullen openen.

Is Ontwaken uit de droomstaat van je mind het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ontwaken uit de droomstaat van je mind