Onverslaanbaar

In 'Onverslaanbaar' ontrafelt James Kerr het geheim van ’s werelds meest succesvolle sportteam, de All Blacks uit Nieuw-Zeeland. Kerr onthult 15 krachtige lessen over succes. Beroemd vanwege hun rituele 'haka' voorafgaand aan de wedstrijd, laat het rugbyteam de All Blacks zien dat winnen gaat over mindset en teamspirit, over samen creatieve oplossingen vinden op de moeilijkste momenten. Dit is een boek voor leiders. Aangezien iedereen deel uitmaakt van een team, klein of groot, is dit ook een boek voor ieder van ons.

Over het boek: ‘Onvergelijkbaar’ - The Independent en ‘Unputdownable’ - Bloomberg.com.

James Kerr is auteur en veelgevraagd spreker, coach en consultant. Hij is gespecialiseerd in het creëren van een high performance cultuur binnen eliteteams en organisaties. Zijn boek 'Onverslaanbaar' is een wereldwijde bestseller. Hij heeft de All Blacks van binnenuit kunnen volgen.

Business & Management
Leidinggeven, coachen