Onverwacht Nederland

Ontdek de verrassende kant van Nederland Met een voorwoord van Sacha de Boer

Ontdek de verrassende kant van Nederland

Ga op ontdekkingstocht in Nederland en laat je verrassen door de vele bijzondere plekken en bezienswaardigheden die ons land te bieden heeft. Het onverwachte van deze uitgave van Capitool Reisgidsen is dat juist de minder bekende toeristische attracties, evenementen en plaatsen aan bod komen. Deze alternatieven voor de bekende highlights als bijvoorbeeld de Zaanse Schans of het Rijksmuseum zijn minstens zo mooi.

De Capitool Reisgids Onverwacht Nederland heeft 9 themahoofdstukken: Natuur & Groen, Water, Sport & Activiteiten, Steden & Dorpen, Kust, Festivals & Tradities, Architectuur & Monumenten, Kunst & Cultuur en Historische bezienswaardigheden. In totaal vind je ruim 500 bijzondere bestemmingen in eigen land!

Is Onverwacht Nederland het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Onverwacht Nederland