Onverwacht

Onverwacht

Rank 1535 Gelezen 213 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 97 Favoriet 14 Recensies 19
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 16   Topics 0   Leesclub

Onverwacht van Rebecca Yarros is meeslepend en sexy - zoals je van haar gewend bent.
Grayson heeft het verleden naar de achtergrond gedwongen en heeft nog maar één doel: Apachepiloot worden. Ook zijn mooie nieuwe huisgenote Samantha wil niets liever dan een nieuwe start maken. De aantrekkingskracht tussen hen is niet te negeren en langzaam ontstaat er een hechte band. Maar dan ontdekt Samantha iets wat ze eigenlijk helemaal niet wilde weten: een andere vrouw heeft jaren geleden beslag gelegd op Graysons hart. Is er nog wel ruimte voor haar?
Onverwacht is het zelfstandig te lezen derde deel in de Fight & Glory-serie van Rebecca Yarros.

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Flight & Glory (3)
Z&K
07 februari 2017
14 februari 2017
9789401909037 , 9789401909044 , 9789020545388

Meeslepend verhaal met een lach en een traan

door: Diana Mom

Hartverwarmend, sexy en meeslepend, zo worden de romans van Rebecca Yarros door de media omschreven. Onverwacht, vertaald door Erica van Rijsewijk, is het derde en zelfstandig te lezen deel in de ‘Flight & Glory’-serie. In eerdere delen maakten we kennis met Ember en Josh en Jagger en Paisly. Zou...

Reacties op: Onverwacht