Onvolledig

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Isabel

Toen ik er achter kwam dat er nog een kans bestond om hem te redden, twijfelde ik geen seconde en rende ik zonder na te denken op het gevaar af. Op dat moment wist ik echter nog niet dat hij niet degene was die gered moest worden. Onze happily ever after was namelijk niet zo vanzelfsprekend als ik dacht. Net toen ik dacht dat de rust wederkeerde, werd ik geconfronteerd met geesten uit mijn verleden en daardoor realiseerde ik me dat ik nog een lange weg te gaan heb.

Het is een weg die ik alleen af moet leggen, want ik wil James niet meesleuren in de ellende van mijn beschadigde leven.

James

Ik was er van overtuigd dat mijn bonustijd verstreken was, totdat zij het in haar hoofd haalde om me weg te komen halen uit de hel. Ik wist meteen dat alle gebeurtenissen haar blijvend zouden beschadigen… maar ik wist toen nog niet hoe beschadigd ze eigenlijk al was.

Ze probeert me steeds meer weg te duwen, maar daar laat ik me niet door tegenhouden. Zonder haar ben ik namelijk niet meer compleet. Zonder haar ben ik onvolledig.

Onvolledig is het tweede deel van het Beschadigd-duet.

Beschadigd duet (2)
SVM Publishing