Onvolmaakt

Rank 6980 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Isabel

Toen ik voor mijn vriend naar de andere kant van de wereld verhuisde, had ik nooit verwacht hem met een andere vrouw in bed aan te treffen. Toch twijfel ik geen moment en pak mijn spullen, vastberaden om nooit meer terug te keren. Ook al ben ik nu moederziel alleen, in een vreemd land en heb ik amper geld om rond te komen.

Als ik die avond James tegen het lijf loop, laat ik me verleiden om met hem per boot mee op reis te gaan. Al snel kom ik erachter dat onze ogenschijnlijk toevallige ontmoeting, helemaal niet zo toevallig was.

James

Vanaf het allereerst moment dat ik Isabel zag, wist ik meteen dat ik haar wilde hebben en besloot ik er alles aan te doen om haar te krijgen. Al vrij snel ontdekte ik dat ze het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en ik mezelf amper kan beheersen met haar in mijn buurt. Toch wil ik haar nergens anders hebben, dan dicht bij mij.

Kunnen we iets maken van deze onvolmaakte relatie? Of zijn we beiden te beschadigd?

Onvolmaakt is het eerste deel van het beschadigd-duet.
Beschadigd duet (1)
SVM Publishing