Onvoorspelbaar

Zack
Mijn teamgenoot met mijn vrouw in bed betrappen, maakte de beslissing waar ik al jaren mee vocht makkelijker. Het is tijd om verder te gaan.
Een frisse start en een nieuw NHL-team in een grote stad. Het belangrijkste is dat het mijn zoon Jack zijn beste kans is. Het zou voor ons allebei een goede zaak zijn.

Denise
Na een slechte jeugd heb ik ervoor gezorgd dat ik het zou maken.
Het probleem is dat ik elke keer dat ik een patiënt verlies een beetje sterf vanbinnen.
Het maakt deel uit van mijn carrière in het Hudson kinderziekenhuis, dienst oncologie, maar het maakt de pijn van het verlies er niet makkelijker op. Het enige wat voor mij telt is de kinderen hun levens redden, totdat een NHL-speler met zijn zoon mijn ziekenhuis binnenloopt.

We zijn officieel van het script afgeweken op het moment dat we elkaar ontmoeten.
Als deze liefde iets is, dan is het onvoorspelbaar.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Onvoorspelbaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Onvoorspelbaar