Onweerstaanbaar ondernemen

Rank 5587 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit. In simpele, praktische stappen beschrijft Pedro van Helden hoe je jezelf in korte tijd met zijn nieuwe marketingmethode ontwikkelt van een goede tot een excellente ondernemer. De sleutel tot succes bestaat uit drie succesversnellers: • Maak het verschil met jouw weggever • Laat zien wie je bent met de elevatorpitch • Zorg voor een fantastische klantreis met de WOW-ervaring Zet jij deze succesversnellers in? Dan heb je goud in handen, of je nou diensten of producten verkoopt, net start of jarenlange ervaring hebt. Meer dan tienduizend ondernemers zijn je voorgegaan en hebben ontdekt dat de succesformule werkt, altijd en overal. Pedro van Helden helpt al meer dan tien jaar ondernemers aan meer klanten. Hij is een veelgevraagd spreker en directeur van Sparreo, dat gegarandeerde groei realiseert voor iedere ondernemer. +

Uitgeverij Haystack
01 januari 2020