Onze lange reis met het hoofd in de koffer

Iedereen op de kermis kijkt raar op als er na een hagelbui opeens een grote, zwarte tent tussen hun kramen wordt opgezet. De jonge poppenspeelster Matje is razend nieuwsgierig naar de Engelssprekende nieuwkomers.
Zouden deze mensen haar iets kunnen vertellen over Amerika, het land van haar dromen?

Wat ze niet weet is dat de komst van de nieuwe kermisreizigers haar hele leven overhoop zal gooien. Na een vernietigende brand slaat Matje met haar zusje Kee, vriend Puf en aapje Toets op de vlucht. Ze slepen een koffer met wonderlijke inhoud mee. Wat heeft deze inhoud te betekenen? En zal het de
kinderen lukken hun grote droom waar te maken?

Redactionele recensie

Recensies (6)

Meer recensies

Is Onze lange reis met het hoofd in de koffer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Onze lange reis met het hoofd in de koffer