Onze liefde, ons pad

Nadat Aurora noodgedwongen aan Krister, Olof en Ylva heeft laten zien hoezeer ze met haar situatie worstelt, weet ze dat het tijd is om haar verhaal te vertellen. Ze weet ook dat het gesprek met Krister – met wie ze op papier nog steeds getrouwd is – het ergste uit haar leven zal worden.
Een dag later ziet ze zijn wereld inderdaad opnieuw instorten wanneer ze hem eindelijk laat weten waarom ze uit elkaar zijn. Kan hun liefde gered worden of is de pijn te groot? Al eerder heeft Krister een kronkelig pad bewandeld om Aurora voor zich te winnen. Kan hij dat een tweede keer opbrengen?

Recensies (2)

Meer recensies

Is Onze liefde, ons pad het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Onze liefde, ons pad