Onze Magische Levens

De verhalen in Onze Magische Levens gaan over verschillende jongeren in hun eigen werelden die allemaal moeten leren omgaan met problemen op hun eigen manier. Soms is de slechterik iemand anders, maar soms zijn zij het zelf. Er is een fantasy-draai aan gegeven die de verhalen drieduizend keer leuker maken om te lezen. Elk detail in het verhaal is zorgvuldig uitgedacht en heeft zijn eigen bijdrage aan de unieke sfeer die de verhalen creëren. Vaak zul je je kunnen inleven in de gedachtes van de hoofdpersonages. Ondanks dat elk verhaal apart geschreven is, zijn ze onmiskenbaar met elkaar verbonden.

Is Onze Magische Levens het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Onze Magische Levens