Onzichtbare Inkt

Onzichtbare Inkt

Ilse schrijft al haar hele leven. Schrijven is haar passie. Als ergens eind 2006 plotseling de droomprins Arnold haar leven binnen stapt, begint zij met het beschrijven van dit verhaal. Het zou een mooie humoristische roman moeten worden. Een roman over de zoektocht naar de prins op het witte paard. Vol met passie, humor en drama. En met, natuurlijk, een happy end!

Maar in deze zoektocht raakt zij langzaam de weg kwijt en zonder dat ze het beseft, begint ze in haar hoofd en op papier te leven. Wat ze echt van binnen voelt, zoveel mogelijk voor de buitenwereld verborgen. De echte Ilse wordt langzaam onzichtbaar. Niemand ziet meer wie Ilse echt is. Als zij dit zelf uiteindelijk ook niet meer weet, begint op 23 oktober 2017 de lange zoektocht naar zichzelf. Ze weet niet zo goed waar ze moet beginnen en weet eigenlijk ook niet waar het ooit is mis gegaan. Ze duikt in haar verleden, dagboeken, gedichten en oude verhalen. Ze beleeft en schrijft nieuwe verhalen en leest de geschreven verhalen steeds weer opnieuw. Ze praat met vrienden, familie, geliefden en psychologen. En langzaam vallen de puzzelstukjes in elkaar.

Over liefde, vertrouwen, acceptatie, humor, wanhoop en kracht.
Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels