Oog op liefde

Onvoorwaardelijke liefde, in kaart gebracht door gedichten. Hoe geliefd zijn voelt en hoe je soms een troostende hand nodig hebt, hoe het verlangen van prille liefde voelt tegenover gewoon wat liefs zeggen. Precies de juiste woorden op het juiste moment, voor de juiste persoon. Overspoel jezelf met liefde en waan je even terug naar toen je net begon met liefhebben, óf trek hieruit een plan hoe je iemand lief kan hebben. Hoe je er ook naar kijkt, voor iedereen staat er wel één geschikt gedichtje in, dus ook voor jou. Sla me snel open, dan laat ik weten hoe ik van mensen hou.

Is Oog op liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Oog op liefde