Ook leuke meisjes worden 50

Rank 3888 Gelezen 3 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Opvliegers, jezelf niet zijn, kilo’s aankomen, geen zin in seks en slapeloze nachten. Het kan ook anders tijdens de overgang!

Ben jij een van de 1 miljoen Nederlandse vrouwen die in de overgang zit? Deze jaren staan bekend als iets waarop de meeste vrouwen zich niet verheugen, een periode waarin hormonen veranderen en de vruchtbaarheid voorgoed verdwijnt. Het goede nieuws is dat de overgang ook weer overgaat en het een brug is naar de volgende fase in je leven.

Gezondheidswetenschapper dr. Maaike de Vries en gynaecoloog dr. Manon Kerkhof laten in Ook leuke meisjes worden vijftig zien hoe je lichaam werkt, wat er met je hormonen gebeurt, wat je zelf kunt doen en welke hulp je kunt inschakelen. Concreet, praktisch, en (h)eerlijk nuchter met veel uitleg en tips waarmee je gelijk aan de slag kunt. Populair-journalistiek geschreven, zeer toegankelijk én goed wetenschappelijk onderbouwd.

Kosmos, Uitgevers BV
01 oktober 2020