Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Zilverdoorn

Zilverdoorn

Gelezen 207 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 26 Favoriet 9 Recensies 0
Fantasy & SF Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Een jaar nadat de oorlog met de Tsurani is afgelopen, wordt prinses Anita op de dag van haar huwelijk met prins Arutha in Krondor getroffen door een giftige pijl. Om zijn geliefde te redden, besluit de ontredderde Arutha op zoek te gaan naar het geheimzinnige kruid dat zilverdoorn heet en dat alleen groeit in de nabijheid van het Zwarte Meer, in het land dat voor elfen en Machtswevers verboden is. Vergezeld door een huurling, een minstreel en de voor zijn leeftijd wat al te slimme dief Robbie de Hand, gaat hij op weg. Eenmaal ter plekke wacht hem tot zijn grote ontsteltenis een hinderlaag van een leger van huurlingen en getrouwen van de legendarische Mumandamus, ooit de grote leider van de Moredhel, de volgelingen van het Onzalige Pad. Ontsnappen is onmogelijk, zo lijkt het. Dat denkt ook Arutha. Maar hij weet nog niet wat de toekomst voor hem in petto heeft.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy
Pockets populaire fictie
De oorlog van de Grote Scheuring (2)
Richard Heufkens
Boekerij