Oor's Eerste Nederlandse Pop-Encyclopedie 2004

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Anno 2004 moet je welhaast een wandelende pop-encyclopedie zijn om alle ontwikkelingen bij te kunnen benen. De ene stroming is nog nauwelijks doorgedron­gen of de volgende dient zich aan. Het ene moment is garage weer in, dan is emo hip en het volgende moment weer Americana. En dan hebben we het nog niet over de ontwikkelingen in de dance. Nieuwe namen die zich onlangs aan het popfirmament hebben gemanifesteerd en een eigen plaats in deze veertiende editie hebben verdiend zijn o.m. Audioslave, Norah Jones, Nickelback, Sean Paul, The strokes, Justin Timberlake en The White stripes. OOR's pop-encyclopedie biedt je de helpende hand om in het gigantische aanbod door de bomen het bos te blijven zien. Al ruim 25 jaar weet dit actuele naslagwerk tweejaar­lijks alle ontwikkelingen in de popmuziek op een verantwoorde wijze in kaart te brengen. Alle bestaande entries zijn volledig herzien en geactualiseerd. Naast duizenden toegevoegde cd's zijn ook de muziek-dvd's en de websites weer up to date gebracht. Tevens is het fotomateriaal geheel vernieuwd. Hiermee is deze ruim 450 pagina's tellende pop-encyclopedie een uniek naslag­werk voor iedere popliefhebber.
BBNC Uitgevers