Op een mooie avond

Op een mooie avond

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Hoewel Lizzy Adams als tiener al stapelverliefd was op Hank Robbins, liet ze hem achter in haar Texaanse geboorteplaats om medicijnen te gaan studeren in Miami. Omdat ze bang was dat haar gevoelens voor hem haar droom om arts te worden in de weg zouden staan, meed ze hem wanneer ze even thuis was. Tot die ene avond.

Met haar dan weer uitdagende, dan weer onschuldige houding stal de eigenzinnige Lizzy jaren geleden al Hanks hart. Hij vond het dan ook helemaal niet erg dat hun verlangens het die ene avond wonnen van hun gezond verstand. Tot hun beider verrassing blijkt echter dat ze daar meer aan zullen overhouden dan een mooie herinnering alleen: Lizzy is zwanger!

Voor Lizzy spreekt het niet vanzelf dat ze nu moeten trouwen. Maar Hank zou niets liever willen dan zijn grote liefde - en de aanstaande moeder van zijn kind - eindelijk zijn vrouw te kunnen noemen...

Dit verhaal is eerder verschenen.

Romantiek
Romantiek
Harpercollins
01 september 2020
01 september 2020

Reacties op: Op een mooie avond