Op elk moment

Gelezen 37 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 14 Favoriet 1 Recensies 0
Mia Strong had nooit verwacht dat ze op tweeëntwintigjarige leeftijd al beslissingen zou moeten nemen over de rest van haar leven. Is ze bereid een menselijk proefkonijn te worden? Moet ze alvast aan haar testament beginnen? Wil ze ooit aan kinderen beginnen (en zo ja, met wie dan)? Ze kan de grote vragen des levens niet ontlopen; niet als ze haar drieëntwintigste verjaardag nog wil vieren. Mia wil, nu haar leven aan een zijden draadje hangt, niets liever dan vertrouwen op Adam Drake, maar hij heeft haar al eerder gekwetst.

Adam Drake weet dat hij fouten heeft gemaakt, maar als hij ontdekt waar Mia mee te kampen heeft, realiseert hij zich hoeveel die fouten hem kunnen kosten. Nu moet hij kiezen: wil hij de man zijn die Mia's leven kan redden, of de man van wie ze kan houden? Hoe erg hij ook met zichzelf in conflict is, Adam weet dat hij Mia op de eerste plek moet zetten... zelfs als dat betekent dat hij helemaal buiten beeld zal zijn.

Zal hun liefde deze strijd overwinnen of is het nu echt game over?

Romantiek
Gaming the system (3)