Op goed geluk

Op goed geluk

Rank 2291 Gelezen 1089 Aan het lezen 23 Wil ik lezen 598 Favoriet 23 Recensies 21
Feelgood Lijsten 14 Spots 8   Topics 0

Bibliothecaris Nina weet precies wat mensen moeten lezen. Op goed geluk maakt ze een keuze: welk boek helpt tegen liefdesverdriet en welk verhaal de eenzaamheid kan verjagen. Maar als de bibliotheek sluit en Nina werkloos wordt, helpen boeken haar ook niet. Of toch wel? Nina opent haar eigen, heel bijzondere boekwinkel: ze rijdt met een boekenbus door de Schotse Hooglanden. Maar een happy end is in het echte leven ietsje ingewikkelder dan in een roman. Gelukkig is er de ietwat knorrige, maar heel aantrekkelijke huisbaas die haar steeds redt uit de zoveelste noodsituatie.

Feelgood
Happy ever after (1)
Els van Son
Luitingh Sijthoff
09 maart 2021
03 februari 2022

Marieke Scheers Hebban Recensent

Frisse feelgoodroman met opvallend boekenthema

door: Marieke Scheers 4 likes ebook

De Engelse schrijfster Jenny Colgan (1972) is niet meer weg te denken in het feelgoodgenre. Na de series over 'Mure' en 'De kleine bakkerij' komt ze nu met een tweedelige 'Happy ever after' serie die speelt in het mooie Schotland. De vertaling is van Els van Son.

In Op goed geluk gaat het over...

Reacties op: Op goed geluk