Op het geniale af

Op het geniale af

Rank 334 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 122 Favoriet 1 Recensies 0
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

Van Het einde van de eenzaamheid zijn meer dan 120.000 exemplaren verkocht, van Becks laatste zomer ruim 15.000

De intelligente Francis Dean woont met zijn moeder in een vervallen trailerpark in New Jersey. De hoop op een betere toekomst heeft hij opgegeven – tot hij de waarheid achter zijn verwekking ontdekt. Zijn bestaan komt blijkbaar voort uit een absurd experiment waaraan zijn moeder achttien jaar geleden deelnam. Zijn vader is geen loser die zijn gezin in de steek liet, maar een genie, cum laude afgestudeerd aan Harvard. Hem ontmoeten zou Francis’ leven kunnen veranderen.

Samen met zijn beste vriend Grover, een excentrieke whizzkid, en het meisje van zijn dromen, de delicate en onvoorspelbare Anne-May, begint hij aan een tocht dwars door Amerika om zijn vader te vinden. Hij wil ontdekken wie hij werkelijk is en hij heeft niets te verliezen – denkt hij. Op het geniale af is het verhaal van een spannende ontdekkingsreis met meedogenloze wendingen en een adembenemende afrekening.

Populaire fiction algemeen
J.M. Meulenhoff
07 juli 2020

Lezerswaarderingen

Artikelen over Op het geniale af

Meer artikelen