Op het verkeerde moment

Op het verkeerde moment

Rank 4041 Gelezen 319 Aan het lezen 17 Wil ik lezen 269 Favoriet 5 Recensies 35
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

‘Heleen Smit weet je met haar intrigerende thriller in te pakken, de overtuiging spat van de bladzijdes af en wegleggen blijkt geen optie!’ - Mustreads

Je rijdt in een sneeuwstorm over een stil bosweggetje. Er ligt iets op de weg. Zou jij stoppen?

Sophie Hofman doet het wel. Ze laat de geestelijk beperkte broer van haar ex achter in de auto en stapt uit om te kijken wat er op de weg ligt. Het blijkt een gewonde man te zijn. De man dwingt haar hem te helpen. Hij zuigt haar mee in een zaak waar bij haar rol verder gaat dan die van een toevallig slachtoffer.

Thriller
De Crime Compagnie
20 februari 2020
20 december 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door HeleenSmit

Geslaagd debuut

door: Onno van Rijen

Heleen Smit studeerde journalistiek en is redacteur bij Food&Agribusiness van uitgever Misset. Ze groeide op in Ede en woont nu in Doetinchem. Na een cursus thrillers schrijven bij de Schrijversacademie gevolgd te hebben, schreef ze haar eerste boek. In 2018 behaalde ze met dit boek de tweede...

Reacties op: Op het verkeerde moment