Op jou wil ik wachten

Aan het helse huwelijk van Julia Bancroft, dochter van een hertog, komt een abrupt eind als haar echtgenoot tijdens een ruzie het loodje legt. Als ze onterecht van moord wordt beschuldigd, slaat Julia op de vlucht en bouwt ze een nieuw leven op als vroedvrouw.
Haar kwelgeesten weten haar echter toch te vinden en ontvoeren. Gelukkig wordt ze al snel bevrijd door majoor Alex Randall, die een zwak heeft voor de aantrekkelijke Julia. Als ze hem haar levensverhaal vertelt, biedt Alex haar de bescherming van een huwelijk aan. Julia gaat akkoord, op voorwaarde dat hij niet aandringt op intimiteit. Een zware opgave, maar Alex is bereid te wachten tot zijn vrouw het verleden achter zich kan laten.

Is Op jou wil ik wachten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op jou wil ik wachten