Op zoek naar antwoorden

Rank 8225 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Op zoek naar antwoorden beschrijft het verhaal van een Nederlandse zakenman, die nadat hij alles verloor, op mysterieuze wijze door het leven naar een inheemse stam in de Amazone wordt geleid. Het stamhoofd laat hem deelnemen aan een eeuwenoud ritueel dat de inheemsen gebruiken om hun ziel te reinigen. Tijdens deze zware beproeving, waarbij hij veertig dagen lang in de heilige ruimte moet verblijven, komt hij zijn eigen demonen onder ogen. De auteur kreeg de opdracht om zijn lessen en inzichten te delen met de wereld. Het resultaat hiervan is dit boek. Wiggert Meerman beschrijft op openhartige wijze hoe hij ten prooi viel aan de gevaren van onze ‘moderne’ jungle: de niet te winnen strijd van zichzelf vergelijken met anderen, succes najagen, de hebzucht naar geld en het contact verliezen met zichzelf. Het ritueel geeft weer hoe onze voorouders antwoorden vonden op levensvragen. Lees hoe hij afgezonderd in de natuur, onder begeleiding van sjamanen en door middel van een mysterieus medicijn, tot antwoorden komt. Voor de liefhebbers van persoonlijke ontwikkeling, sjamanisme, plantmedicijnen (ayahuasca) en spirituele groei.

29 oktober 2020
09 november 2020

Reacties op: Op zoek naar antwoorden