Op zoek naar mijn zusje

'Op zoek naar mijn zusje' van Anne-Marie Hooyberghs vertelt het waargebeurde verhaal van twee zusjes. In 1940 worden Celien en Stien liefdevol opgenomen in een doktersgezin in Westerlo, Vlaanderen. De Tweede Wereldoorlog legt al snel een donkere deken over de Kempen en het leven van de zusjes wordt steeds zwaarder. Wanneer zus Stien met de familie wordt verraden en plotseling verdwijnt, besluit Celien haar zus te gaan zoeken. Haar wil en het vertrouwen op een hereniging is sterker dan het gevaar. Anne-Marie Hooyberghs vertelt in 'Op zoek naar mijn zusje' aan de hand van waargebeurde feiten het verhaal van twee moedige Vlaamse zusjes.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Op zoek naar mijn zusje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op zoek naar mijn zusje