Meer dan 6,5 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

Open boek (E-boek)

Eerlijke reclame. Het lijkt wel een contradictio in terminis. Nochtans kan reclame alleen maar werken als ze eerlijk en open is, zeker in een wereld waar openheid en transparantie steeds belangrijker worden. Bedrijven en organisaties moeten inzien dat ze alleen met eerlijke, authentieke, inhoudelijke communicatie de ziel van hun merk naar buiten kunnen brengen. Die communicatie kan bovendien enkel succesvol zijn als de consument de hoofdrol krijgt. Open boek gaat ook over hoe open en transparant onze samenleving wordt en over hoe open en sociaal de bedrijven en de overheid zullen moeten worden. In mei '68 werd er nog luidop van gedroomd, nu heeft de burger/ consument echt de macht. Naast de vraag naar transparantie is er ook een enorme groeiende behoefte aan betrokkenheid en inspraak. Met zijn Open boek laat Marc Michils je binnenkijken in de wereld van reclame en communicatie. Je maakt kennis met heerlijk sterke en irriterend zwakke campagnes en ontdekt hoe je afrekent met domme, leugenachtige reclame. Want wie de consument vandaag misleidt, wordt genadeloos afgestraft.
Toon details

Schrijf een recensie

Is Open boek (E-boek) het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Een weelderige zomerse bruiloft in een luxe hotel aan zee wordt verstoord door de veertigjarige, pas gescheiden Phoebe. Voor ze het weet is ze bruiloftsgast tegen wil en dank. 'Scherp, geestig en een genot om te lezen.'

Reageren op Open boek (E-boek)

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.