Open uw hart

Vanuit de overtuiging dat gelovig leven in de eerste plaats betekent dat we ons bewust worden van de innerlijke polen waartussen we onder spanning staan, is dit boek in drie delen onderverdeeld. Elk deel beschrijft een andere weg van de spiritualiteit. De eerste weg, van eenzaamheid naar alleen zijn, houdt zich voornamelijk bezig met het verband tussen de spiritualiteit en het ervaren van ons eigen zelf. De tweede weg, van vijandschap naar gastvrijheid, behandelt ons spirituele leven als een leven voor de ander. De derde en laatste weg, vanillusie naar gebed, geeft enkele tastende formuleringen over die bijzonder kostbare en mysterieuze relatie, die de bron is van alle spirituele leven, onze relatie met God.

Is Open uw hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Open uw hart