Operatie Zeer Ernstige Ramp

Juffrouw Van der Toorn stak haar handen in de lucht en ineens zat ze midden in een van haar buien. ¿Ik zou wel van alles met Sam Veterklep willen doen! Insmeren met poep en veren! Ik ga hem keilhalen! IK HAAT HEM!¿ gilde ze. Ze bleef staan en keek met verwilderde ogen naar Nona en Niels. Die stonden hand in hand met hun rug tegen de muur en keken angstig terug.

Dit boek gaat over een Ramp. Een Zeer Ernstige Ramp van het Aller Ernstigste Soort. Dit boek gaat ook over radeloze ouders, twee dwaze buurmannen, een stotterende klasgenoot en een tot wanhoop gedreven schooljuffrouw. En over een rat. Dus denk maar niet dat het een vrolijk boek is. Het is juist een ernstig boek. Een Zeer Ernstig Boek.
Je bent gewaarschuwd.

Recensies (4)

Meer recensies

Is Operatie Zeer Ernstige Ramp het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Operatie Zeer Ernstige Ramp