Opgeruimd! Op het werk

Opgeruimd! Op het werk

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Marie Kondo, auteur van de internationale bestseller Opgeruimd!, en organisatiepsycholoog Scott Sonenshein bundelen hun krachten voor meer plezier op ons werk.
De werkvloer lijkt een magneet voor afleiding en rommel. Wie is er nooit moedeloos geworden van onnodige vergaderingen, stapels papierwerk, eindeloze e-mails en nutteloze klusjes? Dit zijn de hedendaagse gevaren van ons werkzame leven, die langzaam ons werkplezier ondermijnen, onze carrièrekansen doen slinken en ons algehele welzijn verminderen.
Het kan anders.
In Joy at work helpen Marie Kondo, bestsellerauteur en Netflix-ster, en Scott Sonenshein, professor aan Rice University, je om de troep te lijf te gaan en ruimte te creëren voor het werk dat er werkelijk toe doet.
Aan de hand van de wereldberoemde KonMari-methode en baanbrekend onderzoek overwin je de uitdagingen van de werkvloer en geniet je van de productiviteit, het succes en het geluk die ontstaan als je bureau en hoofd op orde zijn.
Gezondheid & Psychologie
Lev.