Opsporingsteam Schoten

De gemeente Schoten wordt opgeschrikt door een moord. Wat lijkt op een moord door relatieproblemen, ligt ver van de waarheid. Het Opsporingsteam Schoten, onder leiding van commissaris De Bruyckere, komt ongewild in aanraking met de sterk georganiseerde Albanese maffia. Zo begint het eerste intrigerende verhaal van dit boek, maar het Opsporingsteam Schoten heeft nog drie andere straffe zaken te behandelen: verdwijningen in Schoten, georganiseerde misdaad en de moord op Hortence Bihri. Doorheen dit alles leren we ook Vicky kennen, de enige vrouwelijke inspecteur van het team; gevoelig en empathisch. Iemand waarvan je graag een dikke knuffel zou krijgen, maar die echt wel haar mannetje weet te staan. Opsporingsteam Schoten, 4 spannende verhalen met de romances van Vicky als rode draad.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Opsporingsteam Schoten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Opsporingsteam Schoten