5df9b_9789021421216_cvr

Opstaan... en doorgaan

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 1 Recensies 1

Na het overlijden van zijn vrouw Will moet Willem Ritstier een heel nieuw leven beginnen: dat van een weduwnaar. Na een aantal maanden vraagt hij toestemming aan zijn kinderen om zich voorzichtig weer op het datingpad te begeven. Zo ontmoet hij allerlei vrouwen, die allemaal hun eigen verhalen hebben. Sommige verhalen grijpen hem meer aan dan hij had verwacht. Daten geeft hem een andere kijk op de relaties van anderen, maar doet hem zich ook afvragen of daten wel iets voor hem is.
Ondertussen is hij ook bezig met de verwerking van zijn verlies. Hij vindt veel steun bij zijn kinderen, maar ook bij zijn hond. Langzaam maar zeker krijgt het leven een nieuwe vorm en een nieuwe invulling.

Stripboeken
Strips algemeen
Volt
13 februari 2020

Recensies

Magnifiek

door: Nina Blom 1 like
Het eerste boek, of ik bedoel natuurlijk Graphic Novel, met als titel Wills Kracht , dat heeft me enorm gepakt echt meteen vanaf de eerste bladzijde, de eerste tekening....boem, raak, het kwam meteen bij mij binnen. Ik ben echt zo blij dat er een vervolg is gekomen, omdat de teken,- en schrijfstijl...