Opwaaiend schuim

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Wie verre reizen doet, kan veel verhalen. Zeker als bier het thema is. Voor Raymond van der Laan is een goed glas bier namelijk een prima reden om op pad te gaan. Om daar vervolgens over te schrijven. Dit boek bevat de resultaten.

Van een beercation door New England (VS) tot zwijgende Nederlandse monniken, van een extravagant Brits bierfestival tot een Vlaamse kroeg in Amsterdam, van Noors boerderijbier tot Italiaans druivenbier, van een bijzondere stationsbar in Londen tot een verstild plein in Belgiƫ, van een iconische brouwerij in San Francisco tot een sporthal in Wormer. Verhalen over bijzondere plekken, leuke mensen, mooie bieren. Plus hier en daar wat praktische wenken, negen geheel persoonlijke Top-10 lijstjes, en een ongepolijste visie.

Raymond van der Laan is bierschrijver voor o.a. Volkskrant Magazine, Bier! Magazine, Mitra Magazine en het jaarlijkse HOP! van Albert Heijn. In 2017 verscheen zijn eerste boek Dit is een boek over bier. Zijn website is te vinden op www.bieraficionado.com.

Culinair
Bier