Otto-Jan zegt nee tegen lezen

Ik ben Otto-Jan Hofman en ik hou niet van lezen. Als je dit boek leest, hou jij daar ook niet van.

Meer zelfs, waarschijnlijk doe je er alles aan om niet te hoeven lezen, dus het feit dat je op dit moment toch een boek in je hand houdt, is behoorlijk schokkend.

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben net zoals jij.

Dus wees gerust: je bent niet alleen. We komen hier samen wel doorheen.

Otto-Jan houdt absoluut niet van lezen. En tot nu toe is hij er erg goed in geslaagd zijn leven lees-vrij te houden. Maar nu hij op de middelbare school zit, is lezen ontwijken niet meer zo eenvoudig als het vroeger was. Als zijn vriend Timmy beslist Otto-Jans boekbesprekingen niet meer in zijn plaats te doen, moet Otto-Jan wel drastische maatregelen nemen om zijn perfecte record niet-lezen in stand te houden...

Recensies (1)

Is Otto-Jan zegt nee tegen lezen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Otto-Jan zegt nee tegen lezen