Ottolenghi testkeuken - Shelf Love (Nederlandstalige editie)

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Of ze nu nieuwe recepten bedenken of thuis voor zichzelf koken, het Ottolenghi Test Keuken-team doet wat we allemaal doen: ze plunderen hun keukens. Maar dan toveren ze alles wat ze vinden om tot toegankelijke, geruststellende creaties met een 'Ottolenghi'-twist.
Voor de eerste keer verwelkomt het Test Keuken-team ons in hun creatieve ruimte. Hun gerechten bevatten alle smaak en originaliteit die we van Ottolenghi verwachten, maar bieden meer flexibiliteit om ze eigen te maken, met behulp van wat we al in onze keukenkasten kunnen vinden. Shelf love is de ultieme gids voor romige dromerige hummus, een eenpansroute naar geconfituurde tandoorikikkererwten en een tomatensalade zoals je die nog nooit gegeten hebt.
Dit boek gaat over koken voor onszelf en voor onze gezinnen met minder stress en minder gedoe, maar mét de 'wow-factor' van een Ottolenghi-maaltijd. Het geeft je ruimte om je eigen aantekeningen te maken om jouw ultieme variatie op de recepten te bewaren voor later. Dit is de OTK-manier om iedere dag heerlijk en stressvrij te eten.

Culinair
Eten en drinken algemeen
Fontaine uitgevers
30 september 2021
30 september 2021

Reacties op: Ottolenghi testkeuken - Shelf Love (Nederlandstalige editie)