Oude liefde, nieuw begin

Oude liefde, nieuw begin

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Haar vader heeft ze nooit gekend, haar halfzusje sterft aan wiegendood en haar moeder pleegt zelfmoord. Wat Vera betreft genoeg reden om Nederland te verlaten en te hopen op een beter leven in het buitenland. Tijdens haar eerste baan op het Griekse Santorini wordt ze halsoverkop verliefd op de charmante Matthias, maar deze kiest haar collegaatje Lisette. Toch beleven ze aan het eind van hun verblijf alsnog een heftige zomerliefde, die echter abrupt eindigt als Vera Matthias met een ander betrapt.
Ruim 20 jaar later woont Vera met Fabio in de Alentejo, Portugal en verzorgt rondleidingen op een wijngaard als Matthias daar plotseling opduikt als wijnmaker. Oude gevoelens komen weer boven en Vera begint te twijfelen aan haar relatie met de betrouwbare Fabio. Ook nu echter is ze niet de enige die gevoelens voor Matthias heeft. De Nederlandse stagiaire Chantal vindt hem ook meer dan leuk. Als zij echter ontvoerd wordt door een ontslagen werknemer en haar moeder plotseling in Portugal verschijnt, volgt er op meerdere gebieden een spannende ontknoping.
Romantiek
Romantiek