Over mijn vader niets dan goeds

Jarko's vader stierf vlak voor de geboorte van zijn zoon in een ongeval. Of dat dacht Jarko toch. Na de dood van zijn moeder ontvangt hij immers een brief waaruit blijkt dat ze altijd tegen hem heeft gelogen. In werkelijkheid werd zijn vader ruim dertig jaar voordien tot levenslang veroordeeld wegens moord, en beroofde hij zichzelf in de gevangenis van het leven.

Samen met zijn huisgenoten Danny en Sabrina en journaliste Ellen Vuurstaeck gaat Jarko op zoek naar zijn verzwegen familieverleden. Ze bijten zich vast in het moorddossier. Daarin draait alles rond de raadselachtige dood van een jeugdleider tijdens een weekend in een blokhut in de winter van 1976. Wat is er die noodlottige nacht precies gebeurd? Was Jarko's vader echt de dader? En waarom heeft zijn moeder nooit iets verteld? Over mijn vader niets dan goeds is een spannende pageturner, mysterieus maar bij momenten ook grappig.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Over mijn vader niets dan goeds het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Over mijn vader niets dan goeds