(Over)leven als single

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

‘WAAROM BEN JIJ NOG SINGLE?’ Als je nog single bent, klinkt deze vraag je ongetwijfeld bekend in de oren. (Elk. Familiefeest. Opnieuw.) Wanneer je dan een eerlijk antwoord formuleert, krijg je steevast de repliek dat je te kieskeurig bent of dat je vooral niet te hard naar de liefde op zoek moet gaan, ‘dan komt het vanzelf’. Dat had je inderdaad zelf niet kunnen bedenken! Singles zijn er in alle maten en kleuren: de ene houdt ervan en wil niets liever, de andere werpt zich als een gek op het datingleven om toch maar snel van die (Facebook)status af te zijn. Maar wat alle singles gemeen hebben, zijn de ups en downs. Soms voel je je zo vrij als een vogel en kan je de wereld aan, en soms voel je je vreselijk alleen. Julie Vranckx stelde met (Over)leven als single een echte single-survivalkit samen. Van solo wonen tot solo reizen, van slimme antwoorden op lastige vragen tot de tien geboden van het daten. Met soms pijnlijk herkenbare anekdotes en heerlijk geïllustreerd door de fantastische Niet Nu Laura! Julie Vranckx is redactrice en video editor voor tv en online media. Ze gaat al zingend en instagrammend door het leven en is standaard op zoek naar de prins op het witte paard. Ze schreef eerder al (Over)leven op Tinder en heeft nu ook haar survivalkit voor singles klaar. Niet Nu Laura is de webcomic van Laura Janssens. Laura tekent strips, cartoons en illustraties en heeft 60.000 volgers op Instagram. Eerder verschenen van haar onder andere Het Crazy Cat Lady-Boek, Niet Nu Laura, Niet nog eens Laura en (Over)leven op Tinder

Feelgood
Illustraties