*overmand door hartstocht

Ik wil dat jullie bij me intrekken.' Katrina weet niet wat ze hoort. Toen ze Alex vertelde dat ze zwanger was, wees hij haar de deur omdat hij niet geloofde dat het kind van hem was. Nu na de geboorte is bewezen dat dit wél zo is, eist hij dat ze samen een gezin vormen. Niet uit liefde, maar in het belang van hun dochtertje. Ze gaat akkoord, hoewel ze moeite heeft met zijn afstandelijke voorstel - omdat ze nog steeds van hem houdt. Als ze eenmaal alleen zijn, gedraagt Alex zich echter allesbehalve kil en zakelijk.

Betekent dit dat hij toch om haar geeft, of wil hij gewoon iemand om 's nachts zijn bed te verwarmen?

Is *overmand door hartstocht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op *overmand door hartstocht