Parijse stemmen

'Met dit voortreffelijke boek betreedt een groot talent het literaire podium. Het is niet alleen een van de mooiste debuten die ik de afgelopen jaren heb gelezen, het is simple-weg een zeer origineel en briljant geschreven werk, dat zich gemakkelijk staande houdt te midden van de werken van mijn geliefde tijdgenoten.' - Paul Auster
'Een krachtig portret van een vrouw die verscheurd wordt door een onmogelijke liefde.' - Livres Hebdo
'Een minutieus en subtiel verteld verhaal over een jonge vrouw in Parijs - en over haar verhouding tot de stad en de onverwachte ontmoetingen die deze in petto heeft. Met talent schrijft C ne Curiol over het bestaan en over de aanvaarding van onzekerheid.' - Le Monde

Is Parijse stemmen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Parijse stemmen