Patrick

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Er was eens een verwend rijk meisje die nogal zelfingenomen was. Ze gaf alleen om uiterlijk vertoon en verborg al haar donkere, nare geheimen achter de façade van een eigenwijze snob. Maar toen werd Eva Mercer zwanger, neergeschoten door een psychopaat, en uit haar ouderlijk huis gezet. Nu is ze blut, werkloos, en moet ze opnieuw beginnen terwijl ze een pasgeborene moet opvoeden. Maar hoe?

Aan de andere kant van de stad, heeft de sexy getatoeëerde wees, Patrick Ryan, geen geluk. Hij is voorwaardelijk vrij omdat hij probeerde een dame in nood te helpen haar kind te onderhouden, maar het enige wat hij wil is zijn enige ware liefde vinden. Hij kent deze vrouw door haar geur en glimlach, maar hij heeft haar nooit echt ontmoet. Hij weet zelfs haar naam niet. Hij weet alleen dat zij het antwoord is op alles.

De ene held kan je redden van lichamelijke pijn. Een ander kan je redden van een heel ander soort onheil. Om hun dromen te realiseren, moeten Eva en Pick elkaar redden. Maar eerst moeten ze hun hart openen en elkaar leren vertrouwen.

Romantiek
Romantiek