Perfect Match

VN:

Perfect Match

Gelezen 120 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 98 Favoriet 0 Recensies 20
Thrillers & Spanning Artikelen 2   Topics 0

Isa, vierendertig jaar, heeft alles wat ze wil. Een fijn appartementje midden in de Jordaan, haar eigen yogaschool en geen tekort aan mannelijke aandacht. Alleen stiekem zou ze het we leuk vinden als ze eens een man tegen zou komen die écht de moeite waard is. En heel misschien ooit… een kindje? Haar vriendin Lotte raadt haar Perfect Match aan, volgens haar tien keer beter dan Tinder: alleen maar hoogopgeleide vrijgezelle mannen die serieus op zoek zijn naar een partner. Isa laat zich overhalen en na een iets te voortvarende Italiaan, stuit ze op de charmante Zweed Nils. Is hij haar perfect match?

Literaire thriller
Ambo|Anthos
16 november 2016
01 april 2018

Vlotte vakantiethriller

door: Onno van Rijen

Patricia Snel studeerde Italiaanse taal- en letterkunde en kunstgeschiedenis in Leiden. Na haar studie werkte zij enkele jaren voor een marketing en communicatiebureau. Het bijhouden van een logboek tijdens een reis van zes maanden per jeep in Zuid-Amerika was voor haar het startpunt voor een...

Reacties op: Perfect Match